så blev det tid til næste afdeling af BikePromotion Scandinavian Cup, som skulle afvikles på Oschersleben.
Det er BikePromotion's tyske moderselskab der stod for arrangementet, og ud over de sædvanlige 600, 750 og 1000 ccm klasser, var der BoxerCup, ClassicSuperbike og Königsklasse (2-taktere exclusive).
Vejrudsigten lovede 3 dage med regn, men der kom ikke en dråbe. 18-20 grader, lettere overskyet, perfekt vejr til banekørsel.
Fredag - masser af træning i 4 grupper, og sidst på dagen var der tidstagning til løbene.
Lørdag - endnu mere træning, og efter frokost var det tid til de første løb. Alex vandt 600ccm, undertegnede vandt 750ccm og Jespersen vandt 1000ccm. Rabien havde en kolision med en der skulle tages med en omgang, og væltede med en krøllet R6 og skade på knæet til følge. Han bliver forhåbentligt klar til næste afd. som afvikles på Anderstorp i næste uge.
Søndag var der endnu en runde løb, men en del var taget hjem, da løbene ikke gav points i Cup'en. Høj vandt 600, undertegnede vandt 750 og Iver vandt 1000ccm.
Kl 15 og 4 timer frem var der Endurance. Jeg har kun hørt lidt af resultaterne: Høj vandt den ene klasse, SøborgMC blev 5'er, Graversen blev 2'er.
RuneCNR 07 aug : 05:20 Du er ikke bange for at prøve nye ting ;) du skulle have blevet lidt længere. Vi fik kørt først 30 og så 45 min pas i tørvejr sidst på dagen
aarfeldt 06 aug : 14:15 sidste gang havde jeg due-skelet på dragten - denne gang var det græs :/
RuneCNR 06 aug : 11:16 Aarfeldt er nu ikke helt alene i 750 klassen, slet ikke når han botanisere ;)
aarfeldt 02 aug : 13:14 ja,dejlig simpel og ikke så meget BS :-)