nå - hvis vi skal lave en stand på MC Show 2009 i BelleCenter, så skal vi have lidt ting på plads.
1: vi skal have samlet ca 5 cykler 2: vi skal have lidt udstyr med derud (dækvarmere, dragter, diverse) 3: vi skal have samlet noget video vi kan have kørende 4: vi skal have etableret projektor/lærred eller TV-fladskærm 5: vi skal have lavet plakater med mc'er fra trackdays til ophængning på væggene 6: vi skal have lavet et banner/flag 7: vi skal have en flok mennesker, som gider stå i standen.
Jeg kan komme med en cykel og lidt andet pitgrej. Har dog hverken flag, plakat eller banner. Skal se om jeg har lidt video klip liggende på en computer. Stiller også gerne op på standen og forkynder budskabet om at Banedage er den nye gud. www.vg-racing.dk
Sådan der Aarfeldt Jeg har forøvrigt en 7" og en 10" digital fotoramme som måske kan bruges og hvis Racing4Fun er der har de jo nogle fantaske billeder som man kunne lade køre i den og de andre udbydere må da også have nogle billeder
[ Redigeret fre jan 30 2009, 05:31 ] Det skal være sjov RVF400RR RLR Stage 3 banejern RVF600RR Banejern VFR750F Bigbore og let tunet til gaden
RuneCNR 07 aug : 05:20 Du er ikke bange for at prøve nye ting ;) du skulle have blevet lidt længere. Vi fik kørt først 30 og så 45 min pas i tørvejr sidst på dagen
aarfeldt 06 aug : 14:15 sidste gang havde jeg due-skelet på dragten - denne gang var det græs :/
RuneCNR 06 aug : 11:16 Aarfeldt er nu ikke helt alene i 750 klassen, slet ikke når han botanisere ;)
aarfeldt 02 aug : 13:14 ja,dejlig simpel og ikke så meget BS :-)
Jesper 01 aug : 17:47 fedt med vejrudsigtslinket over chatboksen!