Skal du bruge nogle fotorammer og hvad med noget at putte i dem (billeder) jeg har billeder fra V4FUN 2007 og 2008 + nogle jeg har grabset fra Racing4Fun men med deres logo i midten af billedet, (de kræver nok lige at vi får lov til at bruge dem) Ellers ring til mig imorgen, jeg har svaret på din mail og der er mit mobil nr også i
[ Redigeret man feb 09 2009, 07:12 ] Det skal være sjov RVF400RR RLR Stage 3 banejern RVF600RR Banejern VFR750F Bigbore og let tunet til gaden
Oki doki jeg tænkte bare at det måske var smart med noget der skifter billeder hele tiden Hvad med fladskærm til videoer fandt du ud af noget eller er det droppet pga pladsmangel Det skal være sjov RVF400RR RLR Stage 3 banejern RVF600RR Banejern VFR750F Bigbore og let tunet til gaden
RuneCNR 07 aug : 05:20 Du er ikke bange for at prøve nye ting ;) du skulle have blevet lidt længere. Vi fik kørt først 30 og så 45 min pas i tørvejr sidst på dagen
aarfeldt 06 aug : 14:15 sidste gang havde jeg due-skelet på dragten - denne gang var det græs :/
RuneCNR 06 aug : 11:16 Aarfeldt er nu ikke helt alene i 750 klassen, slet ikke når han botanisere ;)
aarfeldt 02 aug : 13:14 ja,dejlig simpel og ikke så meget BS :-)