Jeg prøver at nå at få den malet, men maleren er ikke sikker på at han kan nå det, hvis han ikke når det, skal den så være nøgen eller i det gamle dress
[ Redigeret ons jan 28 2009, 11:10 ] Det skal være sjov RVF400RR RLR Stage 3 banejern RVF600RR Banejern VFR750F Bigbore og let tunet til gaden
VG-RIDER skrev ... Den skal da være i gammelt dress. Så man kan se at de gerne må blive brugt.. Vi har jo Aarfeldts til bling bling effekten. Vroum vroum
Arh...min har skam fine racer-ridser på begge sider Den er pænt brugt....og det er jo det der er det fede, fordi de fleste andre står højglanspoleret i et vindue, og har aldrig været brugt - hvilket jo er totalt synd.
Oki det bliver i gammelt dress, jeg har ellers prøvet at sætte turbo på maleren Det skal være sjov RVF400RR RLR Stage 3 banejern RVF600RR Banejern VFR750F Bigbore og let tunet til gaden
RuneCNR 07 aug : 05:20 Du er ikke bange for at prøve nye ting ;) du skulle have blevet lidt længere. Vi fik kørt først 30 og så 45 min pas i tørvejr sidst på dagen
aarfeldt 06 aug : 14:15 sidste gang havde jeg due-skelet på dragten - denne gang var det græs :/
RuneCNR 06 aug : 11:16 Aarfeldt er nu ikke helt alene i 750 klassen, slet ikke når han botanisere ;)
aarfeldt 02 aug : 13:14 ja,dejlig simpel og ikke så meget BS :-)
Jesper 01 aug : 17:47 fedt med vejrudsigtslinket over chatboksen!